پروژه پایان نامه پروپوزال سمینار

بهترین پروپوزال‌ها و پایان‌نامه‌ها و سمینارها

پروژه پایان نامه پروپوزال سمینار

بهترین پروپوزال‌ها و پایان‌نامه‌ها و سمینارها

مقاله ترجمه شده آزمایش محدودیت های تئوری ساختاری در تحقیقات حسابداری

مقاله ترجمه شده آزمایش محدودیت های تئوری ساختاری در تحقیقات حسابداری

مقاله ترجمه شده آزمایش محدودیت های تئوری ساختاری در تحقیقات حسابداری

دسته بندیحسابداری
فرمت فایلdocx
حجم فایل168 کیلو بایت
تعداد صفحات12
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

شامل 12 صفحه در قالب ورد و قابل ویرایش

فایل اصلی مقاله بصورت pdf هم موجود می باشد.

عنوان فارسی: مقاله انگلیسی ترجمه شده:

آزمایش محدودیت های تئوری ساختاری در تحقیقات حسابداری

عنوان انگلیسی:

Testing the limits of structuration theory in accounting research John Roberts

خلاصه :

این مقاله در سطح سازمان حسابداری و جامعه توسط باب اسکاپنز با عنوان سیستم حسابداری و سیستم های پاسخگویی به منظور درک شیوه های حسابداری در زمینه های سازمانی چاپ گردید .
در این مقاله فواید بالقوه نظریه ساختاری آنتونی گیدنز برای درک حسابداری در زمینه های سازمانی به کار برده شد . به جای شرکت در یک بررسی بیشتر به منظور استفاده از تئوری ساختاردهی حسابداری، این مقاله مجموعه ای خارجی را برای آزمون پیشنهاد اصلی ما به منظور بهره برداری از مزایای ایده گیدنز برای تحقیقات حسابداری ارائه داد . من 3 انتقاد ممکن در مورد این مقاله را بررسی می کنم . این نظریه ساختاردهی نمی تواند ضرورت حسابداری را به اندازه کافی جدی بگیرد . فوکو و لوکاس به ما اجازه می دهند که به راه هایی که اطلاعات حسابداری را برای افراد بشر به صورت معکوس ارائه می دهند بسیار نزدیک باشیم و سهم حسابداری فاقد اخلاقیات است . فرصت بررسی مجدد کارهای قبلیدر این مورد نظریه ساختاری را معرفی می کند که در تحقیقات حسابداری بسیار موثر است . من تز دکترای خود را با دیوید نایت در UMIST که به طور گسترده ای بر مبنایس کار گیدز طراحی شده انجام دادم و هنگامی که باب اسکاپن با من تماس گرفت تا از من سوال کند که ایا علاقه مندم تا در یک پژوهش در مورد بودجه کمک مالی ESRC د ر استفاده و سودمندی اطلاعات حسابداری در شرکت های UK شرکت کنم من منتظر رای شفاهی خود بودم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد